
ژورنال پروژه های ویلایی
پروژه های آماده شامل بیش از 1000 پروژه
در متراژهای گوناگون
به همراه مقیاس
امکان
تغییر رنگ هر جز از نما
مشخص
بودن نوع مصالح در هر ویلا
امکان
گرفتن عکـس از نماهای مختلف
محاسبه هوشمند فواصل از نقطه ای به نقطه دیگر
امکان
تغییر و جابجایی عناصر پلان (مبلمان، میز و صندلی، درخت، اتومبیل و ...)
ارائه
پلان کامل، نمای سه بعدی، نماهای دو بعدی
ارائه
عکـس از نماهای مختلف
با
قابلیت چرخش 360 درجهای
بیش
از 800 عکـس از بهترین پروژه های ویلایی
جهت
استفاده مهندسن عمران , معماری , و ....
در قالب یک DVD

پکیج نرم افزاری پروژه های ویلایی
شامل بیش از 1000 پروژه در متراژهای گوناگون به همراه مقیاس شامل انواع
ویلاهای چوبی، آجری، اسکلتی، سیمانی
این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که پروژه تکمیل شده یک ویلا را
در نمایی کاملا سه بعدی با قابلیت چرخش 360 درجهای مورد ارزیابی و مشاهده
قرار دهید.
برخی از امکانات و قابلیتها:
-
امکان تغییر رنگ هر جز از نما
-
مشخص بودن نوع مصالح در هر ویلا
-
امکان گرفتن عکـس از نماهای مختلف
-
محاسبه هوشمند فواصل از نقطه ای
به نقطه دیگر
-
امکان تغییر و جابجایی عناصر پلان
(مبلمان، میز و صندلی، درخت، اتومبیل و ...)

-
ارائه پلان کامل
-
ارائه نمای سه بعدی
-
ارائه نماهای دو بعدی
-
ارائه عکـس از نماهای مختلف
-
بیش از 800 عکـس از بهترین پروژه
های ویلایی
-
جهت استفاده مهندسن عمران ,
معماری , و ....

معماری یا مهرازی یعنی ارائه بهترین راه حل، چه
استفاده از راه حل های گذشته، چه آفریدن راه حل جدید برای رسیدن به هر هدفی.
معماری هنر و دانش طراحی بناها و سایر ساختارهای
کالبدی ست. تعاریف جامع تر، بیش تر معماری را شامل طراحی تمامی محیط مصنوع
از طراحی شهری و طراحی منظر تا طراحی خرد جزئیات ساختمانی و حتی طراحی
مبلمان می دانند.
طراحی معماری در اصل استفاده خلاقانه از توده، فضا، بافت، نور، سایه، مصالح،
برنامه و عناص برنامه ریزی مانند هزینه، ساخت و فناوری است به منظور
دستیابی به اهداف زیباشناختی، عملکردی و اغلب هنری. این تعریف، معماری را
از طراحی مهندسی که استفاده خلاقانه از مصالح و فرمها با بهره گیری از
ریاضیات و قواعد علمی است، متمایز می کند.
آثار معماری به عنوان نمادهای فرهنگی، سیاسی
و اجتماعی کشور شناخته می شوند. تمدن های تاریخی نخست از طریق همین آثار
معماری شناخته می شوند. ساختمان هایی همچون تخت جمشید، هرم های سه گانه مصر،
گالاسیوم روم از جمله چنین آثاری به شمار می آیند. آثاری که پیوند دهنده
مهم خودآگاهی های اجتماعی بوده اند. شهرها، مذاهب و فرهنگ ها از طریق همین
یادواره ها خود را می شناسانند.

امروزه برخی از نویسندگانی که
به این موضوع می پردازند، حتی مدعی اند که جنبش نوین، حکم گونه ای « کلاف
سردرگم» را دارد، آنان بر این باورند که معماران مدرن در عالم واقع «
ایدئولوژی» مشترکی نداشتند و به طریق اولی معماری مدرن نمی توانست اصولا
وجود داشته باشد. جنش مدرن بی تردید مبنا و جهت گیری ویژه خود را داشته است.
و تنها آن دم که این به درستی درک گردد. امکان رسیدن به ارزیابی منصفانه ای
از پیامدهای آن، و از جمله کوشش های پست مدرن اخیر، فراهم می آید. به این
طریق می توان به نقطه عزیمتی برای جست و جو و پیگیری معماری مردم سالار در
عصری که در آن به سر می بریم، دست یافت.
هدف کلی معماری مدرن این است که برای انسان محل
سکونتی جدید ایجاد کند. این سکونتگاه جدید باید نیاز به شناسایی را برآورده
سازد و بدین ترتیب تجلی رابطه دوستانه جدید بین انسان و محیط زیست او باشد.
معماری در این دوره نوسازی، نخستین وظیفه اش تجدید نظر در ارزش ها و عناصر
تشکیل دهنده خانه است.
 |