خرید ارزان

خرید ارزان

خرید ارزان

خرید ارزان

آموزش جامع اصول و تکنیکهای بازاریابی


.

آموزش جامع اصول و تکنیکهای بازاریابی

بازاریابی مطمئن ترین روش  کسب درآمد

ثروت باد آورده نیست!!

در این مجموعه همه مراحل ورود به بازار و روشهای

افزایش سرمایه ، قدم به قدم بیان شده است.

با آگاهی  از ترفندهای بازاریابی 50درصد راه را رفته اید!!!

همه چیز را در مورد بازاریابی ایران بدانید!!!

 تنها به دانش و آگاهی در این زمینه نیاز دارد.

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا

تمام شرکتهای بزرگ وارد بازاریابی می شوند؟

مجموعه ای از بهترین مقالات در تمام زمینه های بازاریابی ایران

تمام سئولات شما در مورد بازاریابی را پاسخ خواهیم گفت...

جامع ترین و کامل ترین راهنمای بازاریابی ایران

دیگر نگران نباشید ???!!!!!

3 CD

آموزش تکنیکهای بازاریابی

با استفاده از این سی دی به سادگی به زمان مناسب خرید و فروش سهام پی خواهید برد و با هزاران نکته نا گفته افزایش سرمایه آشنا می شوید.

بازار یابی امیال ونیازهای ارضا نشده را شناسایی می کند. همچنین ضمن تعریف وتخمین اندازه یک بازار تعریف شده ، میزان سودآوری آن را نیز اندازه گیری می کند. به عبارت دیگر بازاریابی ،بخش هایی از بازار را به عنوان مناسب ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی ومشخص می کند که شرکت نیز توانایی وامکان عرضه خدمات به انها را دارد وهمچنین مناسبترین محصولات وخدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی ومعرفی می کند.

تکنیکهای بازاریابی

فلیپ کاتلر که در ادبیات مدریت ، به عنوان پدر مدیریت نوین بازاریابی معروف است، تعریف زیر را از بازاریابی ارایه نموده است:
بازاریابی یک فرایند اجتماعی ومدیریتی است که به وسیله آن ، افراد وگروها ، نیازها وخواسته های خود را از طریق تولید، عرضه ومبادله کالاهای مفید وبا ارزش با دیگران ، تامین می کنند

خرید آموزش تکنیکهای بازاریابی

اگر از جمله افرادی هستید که قصد ارتقاء کسب وکار خود را دارید اینبار با فلیپ کاتلر همراه شوید تا با مبانی بازاریابی نوین آشنا شوید:
کلیدواژهای بازاریابی برنامه ریزی بازاریابی، ماتریس تصمیم گیری، استراتزیهای نفوذ در بازار ،برنامه ریزی استراتژیک ،سیستم اطلاعات بازاریابی تحقیقات بازاریابی، شناسایی بازار هدف، بررسی فرآیند تصمیم به خرید، عوامل تاثیر گذار بر خرید،مدل رفتار خرید سازمانی،بازاریابی هدف دار، مدل stp دربازاریابی، انواع خط مشی های بازاریابی، طبقه بندی کالاها،کیفیت کالا، طراحی وبسته بندی، رفتار خرید، مراحل دوره عمر کالا ومنحنی plc، عوامل موثر در قیمت گذاری کالا، روشهای گوناگون قیمت گذاری کالا،کانالهای توزیع کالا، طراحی یک سیستم بازاریابی، سیستمهای خرده فروشی کالا، سیستمهای عمده فروشی کالا موقعیتهای آمادگی خریدار، روشهای تعیین بودجه تبلیغات و ...

افزایش فروش

دردنیای امروز شروع هر فعالیت وکسب وکار نیازمند مطالعات دقیق در زمینه بازار،تکنولوزی ،مالی ،مکان اجرا محیط ، استراتژی، نظام اقتصادی حاکم بر عملیات تولید وبازرگانی ومحیط زیست می باشد که به دلیل حجم بالای اطلاعات مورد بررسی می بایستی طبقه بندی ، فیلتر ودر نهایت گزارشات اختیاری اخذ گردد.

 نرم افزار BPP توانمندی های لازم را برای سازمان ایجاد می نماید تا بتواند با طبقه بندی داده ها واطلاعات کمی وکیفی نسبت به تجزیه وتحلیل کسب وکار مورد نظر اقدام کند. هم اکنون سازمان های زیادی از این نرم افزار استفاده ومتولوزی به کار رفته در ان را به عنوان بهترین شیوه برای انتخاب ،اولویت بندی ، تامین منابع وعملیاتی کردن کسب وکار می شناسند وبه عنوان پشتیبانی کننده تجارت امروزی تلقی می کند.

به همراه نرم افزارMONEY PLUS
برنامه ای جهت سازمان دهی مسایل مالی ، تبدیل واحدهای ارزی ،دارایی وحسابها ، راهنمایی بکمک نمودارهای گرافیکی برای دستیابی به اهداف وتنظیم بودجه وکاهش بدهی ووامها

.
آموزش جامع اصول و تکنیکهای بازاریابی خرید اینترنتی
.



hamkar pay 1 hamkar pay 2 hamkar pay 3 hamkar pay 4 hamkar pay 5 arzan arzan 30 arzan 20 ارزان 40 خرید ارزان .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد